İletişim Sanatları Bölümü Etkinlikleri

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü etkinlikleri...

İstanbul Kültür Üniversitesi (İKÜ) Sanat ve Tasarım Fakültesi İletişim Sanatları Bölümü 2015-2018 yılları arasındaki etkinlikleri...

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ETKİNLİKLERİ

1
 

ETKİNLİĞİN ADI: SEO, SEM, TR Girişimcilik Ekosistemi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 25.04.2018/12.00-14.00                           

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi 1C-08/10

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI:  Seo, Sem, Google ve arama motoru optimizasyonu konularını kapsayan  sunum etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Deniz Utku

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Teknokrasi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 20


2

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya Seminerleri 16 "Dijital Dönüşüm, Endüstri 4.0, AKINROBOTICS"

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 26.04.2018/14.00-16.00                           

ETKİNLİĞİN YERİ: Ataköy Yerleşkesi Amfi ZA/1

ETKİNLİĞİN AMACI: Konusunda uzman sektör temsilcilerinin öğrencilerle bir araya getirilerek öğrencilerin kariyer temellerini oluşturmalarına katkı sağlanması amaçlanmaktadır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijitalleşen işletmeler, Türkiye'de Endüstri 4.0'ın dönüşümü ve bu bağlamda yeterli yazılım ve teknolojik donanıma sahip olmanın önemi ve Dünya'da ve Türkiye'de ilk kez seri üretim yapan insansı robot fabrikası sunum etkinliğinin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Engin Ünal, Ganimete Gilancı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Akınsoft

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


3
 

ETKİNLİĞİN ADI: KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARINDA YENİLİKÇİ UYGUALAMALAR

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 18.04.2018/13:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G-05

ETKİNLİĞİN AMACI: “Sektör Buluşmaları” seminerinin konuğu olan perdeci; öğrenciler ile kurumsal sosyal sorumluluk kampanyalarında yenilikçi yaklaşımlar konusunda bilgiler paylaştı.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Shell markasının gerçekleştirdiği Eco-Marathon projesi ve diğer iletişim çalışmaları ile hem dünya çapında hem de Türkiye’deki kurumsal sosyal sorumluluk uygulamaları ve çalışmaları anlatılarak; iletişimci adayları olan öğrencilere küresel çapta gerçekleşen iletişim çalışmalarını, gelişen teknoloji ve mecralar sayesinde dönüşüm geçiren iletişim süreçlerindeki yeni uygulamalar ve çalışmalar hakkında bilgiler verildi.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: MELTEM OKYAR PERDECİ

ÇALIŞTIKLARI KURUM: SHELL TÜRKİYE KURUMSAL İLETİŞİM DİREKTÖRÜ

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 Kişi


4

ETKİNLİĞİN ADI: DİJİTAL DEVİRDE MARKA DEĞERLERİ YARATMAK

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 18:04.2018/16:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.8

ETKİNLİĞİN AMACI: Dijital marka yönetimine dair ipuçlarının ve örneklerin öğrencilerimizle paylaşılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Marka yönetiminde “yaratıcılık”, “sonuç odaklı” ve “öngörülü olma”nın çok önemli olduğu dile getirilen etkinlikte, güncel örnekler üzerinden bilgiler aktarmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: NAZLI DENİZ SARIYILDIZ

ÇALIŞTIKLARI KURUM: KANTAR MEDYA

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 Kişi


5

ETKİNLİĞİN ADI: RADYO VE DİJİTAL MEDYA ÖLÇÜMLERİ
ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.04.2018/17:00
ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi ZD1
ETKİNLİĞİN AMACI: Nielsen Medya Genel Müdürü Erdem Tolon ve Nielsen Veri Bilimi İş Lideri Cem Şen, “Medya Planlaması” dersi kapsamında İletişim Sanatları Bölümü öğrencilerine “radyo ve dijital medya ölçüm süreci” ile ilgili bilgiler aktarmıştır.
ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik kapsamında, “radyo ve dijital medya ölçüm metodolojileri” hakkında bilgiler aktaran Tolon ve Şen, “dijital reklam reytingleri”, “ölçüm yönetmeliği” ve “ölçüm süreçleri” ile ilgili güncel örnekler üzerinden bilgiler aktarmıştır.
KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Erdem Tolun, Cem Şen
ÇALIŞTIKLARI KURUM: NİELSEN
ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 Kişi



6

ETKİNLİĞİN ADI: Parekendeci Paneli Araştırması

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 09.04.2018/17:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi ZD1

ETKİNLİĞİN AMACI: Panel araştırmaları kapsamındaki araştırma yöntem ve teknikleri hakkında bilgiler aktarmak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik kapsamında, şirketlerin şirketlere yaptığı anketlerin, tüketicilerin davranışlarını anlamaya yönelik yapılan anketlerin hazırlanma süreçlerine ait bilgiler aktarılarak, anket sorularının konumlandırması ve uygulama aşamaları hakkında bilgiler verilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Nur Serenli

ÇALIŞTIKLARI KURUM: NİELSEN

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 Kişi


7

ETKİNLİĞİN ADI: Tüketim Paneli

ETKİNLİĞİN TARİHİ /SAATİ: 20.2.2018- 17:00

ETKİNLİĞİN YERİ: Amfi  ZD2

ETKİNLİĞİN AMACI: Pazarlamada kullanılan standart araştırma tasarımını anlatmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Hane tüketim paneli ve kişisel tüketim panelini kapsayan genel bir tüketici paneli çalışmasının özelliklerini anlatan IPSOS İnsan Kaynakları Sorumlusu Evren Doğanç Çoker ve Tüketici Panelleri Direktörü Gülin Eraydın, tüketici bazındaki satın alma değişkenlerini, günümüz tüketim ve tüketici trendlerini,satın alma davranışlarını ve şirketlerin bu bilgileri nasıl kullandığını örnekler üzerinden açıklamıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Evren Doğanç Çoker, Gülin Eraydın

ÇALIŞTIKLARI KURUM: IPSOS

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 65 kişi


2016-2017 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ETKİNLİKLERİ

8

ETKİNLİĞİN ADI: Halkla İlişkilerde Kariyer Sahibi Olmak  

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 28.4.2017- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZA3

ETKİNLİĞİN AMACI: Halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim arasındaki farkı anlatmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Acun Medya Halkla İlişkiler Sorumlusu Seda Başbuğ, halkla ilişkiler ile kurumsal iletişim arasındaki farkı anlatarak, Acun Medya’nın yaşadığı 3 krizi ve bu krizlere yönelik oluşturulan kriz planlarını öğrencilere anlatmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Seda Başbuğ 

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Acun Medya

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 kişi


9

ETKİNLİĞİN ADI: Sektörel Bir Bakış Açısı  

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 28.4.2017- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZD3

ETKİNLİĞİN AMACI: Medya sektörü hakkında öğrencileri bilgilendirmek

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Acun Medya Kurumsal İletişim Birimi Başkanı olan Özkan, etkinlik kapsamında kurumsal iletişimin medya sektöründe olduğu gibi diğer sektörlerde de önemli olduğuna dikkat çekerek, yaptıkları kurumsal iletişim stratejilerini, kriz planlarını ve uygulamalarını örneklerle anlatmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Emir Özkan 

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Acun Medya

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 kişi


10

ETKİNLİĞİN ADI: Deneyimsel Pazarlama 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.4.2017- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZD3

ETKİNLİĞİN AMACI: Deneyimsel pazarlama kavramını anlatmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Markalar için pazarlama stratejileri oluşturulurken bir çekicilik unsuru olarak kullanılan ve müşteriye yeni deneyimler yaratma kavramının öncülerinden biri olan Keskin, etkinlikte deneyimsel pazarlama kavramını örneklerle açıklayarak geleneksel pazarlamadan farkını anlatmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Serdar Keskin 

ÇALIŞTIKLARI KURUM: The Others Agency

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 kişi


11

ETKİNLİĞİN ADI: Göstergebilim Okumaları 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 17.4.2017- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZA3

ETKİNLİĞİN AMACI: Davut Yontusu Çözümlemesi

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Michelangelo’nun “Davut” isimli yontusunun göstergebilimsel olarak çözümlemek etkinliğin temel amacını oluşturmaktadır. Çözümlemeden önce göstergebilim kavramı ve önemi mitolojik örneklerle anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Öğr. Gör. Mehmet Süha Sarıoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 90 kişi


12

ETKİNLİĞİN ADI: Reklam Dili Çözümlemeleri 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 30.3.2017- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G05

ETKİNLİĞİN AMACI: “Antaeus Reklam Çözümlemesi”

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Chanel markasının Anteeus isimli erkek parfümünün, isim hikayesi mitolojik örneklerle açıklanmıştır. Ürün reklamında kullanılan ögeler mitolojik bir göstergebilim analizi ile incelenmiştir. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Öğr. Gör. Mehmet Süha Sarıoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 75 kişi


13

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.3.2017- 16.00

ETKİNLİĞİN AMACI: Toptancı panelini anlatmak

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ali Dedei

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 65 kişi


14

ETKİNLİĞİN ADI: Tüketici Paneli 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 9.3.2017- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZD2

ETKİNLİĞİN AMACI: Pazarlamada kullanılan standart araştırma tasarımını anlatmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Hane tüketim paneli ve kişisel tüketim panelini kapsayan genel bir tüketici paneli çalışmasının özelliklerini anlatan Çakır, tüketici bazındaki satın alma değişkenlerini, satın alma davranışlarını ve şirketlerin bu bilgileri nasıl kullandığını örnekler üzerinden açıklamıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Vural Çakır

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Ipsos

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 65 kişi


15

ETKİNLİĞİN ADI: GNCTRKCLL Reklamları Nasıl Yapıyor? 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 3.3.2017- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZD3

ETKİNLİĞİN AMACI: Müşteri ve reklam ajansı arasındaki ilişkiyi anlatmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Turkcell’in gençlere yönelik oluşturduğu GNCTRKCLL markasının kampanya süreci, müşteriden gelen brief doğrultusunda müşteri temsilcisi ve yaratıcı ekibin nasıl çalıştığı, kampanya hazırlanırken hedef kitle içgörüsünün kullanım şekilleri örneklerle anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Elif Günday- Eray Hökelek

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Manajans

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 65 kişi


16

ETKİNLİĞİN ADI: TGI Segmentasyonu 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 23.2.2017- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZD2

ETKİNLİĞİN AMACI: TGI( Target Group Index) kavramını tanıtmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: TGI ( Hedef kitle indeksi) ürün kategorileri, markalar, medya araçları ve hizmet kategorisi hakkında bilgi içerikli hazırlanan bir kitapçıktır. Etkinlikte TGI kullanıcıları, bu kullanıcıların hangi amaçlarla TGI kullandıkları ve TGI’nin içeriğinin nasıl oluşturulduğu örneklerle açıklanmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: İnci Akkoyun

ÇALIŞTIKLARI KURUM: MG Medya Planlama Araştırma Müdürü

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 kişi


17

ETKİNLİĞİN ADI: Marka Yönetimi ve Reklam 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 23.12.2016- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  STF Dijital Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Marka olmanın önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Mehmet Ak etkinlik kapsamında, markanın önemini vurgulamıştır. Marka oluşturucularını açıklayan Ak, başarılı marka örneklerinin hikâyelerini öğrencilerle paylaşmıştır. Stratejik olarak hazırlanan reklamların, markalarla ilişkisi ise etkinliğin bir diğer önemli konusunu oluşturmaktadır. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Mehmet Ak

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Üniversitesi- İstanbul Aydın Üniversitesi Öğretim Görevlisi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 40 kişi


18

ETKİNLİĞİN ADI: Yaratıcılıkta Ölmeyecek 4 Trend

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.12.2016- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  STF Dijital Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Yaratıcılığın önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Pelin Özkan, günümüz dünyasında yaratıcılığın etkisini vurguladığı sunumunda; yaratıcılığa etki eden dört unsurun, hikaye anlatımı, senfoni, empati ve tasarımın önemine dikkat çekmiştir. Trendlere yönelik Media Cat’in düzenlediği Felis ödüllerinde ödül alan işleri öğrencilerle paylaşarak onlara yaratıcılıkla ilgili önerilerde bulunmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Pelin Özkan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Media Cat Genel Yayın Yönetmeni

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80 kişi


19

ETKİNLİĞİN ADI: Seni Neler Bekliyor?

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.12.2016- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  STF Dijital Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Medya ajansı kavramını açıklamak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Medya ajansı kavramını açıklayan konuk, medya ajanslarının markalar için neden önemli olduklarını, işbirliği içindeki markalarla geliştirdikleri stratejik örnekleri öğrencilerle paylaşmıştır. Aynı zamanda Kile, bu alanda çalışmak isteyen öğrencilere tavsiyelerde bulunmuştur. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Elif Pulcu Kile

ÇALIŞTIKLARI KURUM: MEC/ Group M

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60 kişi


20

ETKİNLİĞİN ADI: Nescafe Vaka İncelemesi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 15.12.2016- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  ZA-3

ETKİNLİĞİN AMACI: Pazarlama iletişimi kavramının önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Nestle Nescafe İletişim ve Pazarlama Müdürü olan konuk, Nescafe markasında uyguladıkları pazarlama iletişimi starejilerini örneklerle öğrencilere anlattı. Markanın seçtiği ikonlar ve kişilerin nasıl seçildiğini tüketici iç görüsü kavramını kullanarak açıkladı.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Özge Sarıoğlu Akdamar

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Nestle

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80 kişi


21

ETKİNLİĞİN ADI: Türkiye’de Halkla İlişkiler Algısı

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14.12.2016- 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G05

ETKİNLİĞİN AMACI: Halkla ilişkilerin önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA)’nın Yönetim Kurulu Başkanı Ergun Gümrah, Türkiye’de halkla ilişkiler kavramını tanımlayarak kendisinin ve ekibinin gerçekleştirmiş olduğu halkla ilişkiler kampanyalarını örneklerle paylaşmıştır. Başarılı halkla ilişkiler kampanyasının özelliklerini açıklayarak, bu alanda başarılı olmak isteyen öğrencilere tavsiyelerde bulunmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ergun Gümrah

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA)

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50 Kişi


22

ETKİNLİĞİN ADI: Yeni Medya’nın Dünü, Bugünü ve Yarını

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14.12.2016- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G05

ETKİNLİĞİN AMACI: Yeni Medya’nın günümüz dünyasında önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Dijital içerik uzmanı Orhan Şener öğrencilere “yeni medya” kavramını, yeni medyanın tarihsel süreçteki gelişimini, günümüzde yeni medyanın markalar ve bireyler için önemini öğrencilere örneklerle anlatmıştır. Şener semineri, yeni medyanın geleceği hakkındaki görüşlerini öğrencilerle paylaşarak sonlandırmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Orhan Şener

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Journo

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50 Kiş


23

ETKİNLİĞİN ADI: Dijital Pazarlama Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 30.11.2016- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G05

ETKİNLİĞİN AMACI: Dijital pazarlama yönetiminin tanımını yaparak önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Proje Dükkanı Ajans Başkanı kurucusu ve CEO’su olan Ali Cenk Gülce öğrencilere dijital pazarlama kavramını, dijital pazarlama yönetimini örneklerle öğrencilere anlatmıştır. Çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren kurumlara, Dijital Marka yönetimi danışmanlığı yapan konuşmacı dijital alt yapıların markalar için nasıl hazırlandığına da değinmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ali Cenk Gülce

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Proje Dükkanı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 66 Kişi


23

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Pazarlama Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 07.12.2016- 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G05

ETKİNLİĞİN AMACI: Sosyal pazarlama kavramını kriz örnekleriyle açıklayarak, sosyal medyanın önemini vurgulamak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Proje Dükkanı Ajans Başkanı kurucusu ve CEO’su olan Ali Cenk Gülce öğrencilere sosyal pazarlama kavramını ve önemini danışmanlık yaptığı kurumlarda yaşanan krizlerden örnekler vererek açıklamıştır. Gülce, sosyal medyada başlayan bir krizin marka ve kurum açısından tehditlerini ve kriz yönetimi konusundaki deneyimlerini öğrencilerle paylaşmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ali Cenk Gülce

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Proje Dükkanı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 66 Kişi


24

ETKİNLİĞİN ADI: Türkiye Basın Okurluk Araştırması

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 30.11.2016- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  B1-4

ETKİNLİĞİN AMACI: Araştırmanın önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Gazeteler için hazırlanan basın okurluk araştırmasının markalar açısından önemi, BIAK, peoplemeter, CAPI, düzenli okur- düzensiz okur, haftasonu okur gibi sektörel tanımlamalar, gazete eklerinde ve gazetelerde yapılan okur araştırmasının boyutları örneklerle beraber öğrencilere aktarılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Damla Kiremitçi

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Hürriyet Gazetesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100 Kişi


25

ETKİNLİĞİN ADI: İletişim Akademisi 1

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 24/11/2016- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Sanat Tasarım Fakültesi Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Konuşma dilinin ve diksiyonun iletişim üzerinde önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Günümüzde iletişim sektöründe çalışanların dili kullanım biçimleri, diksiyon ve güzel konuşmanın hem iletişim sektörü hem de hayatımızdaki önemi, doğru bilinen konuşma hataları örneklerle öğrencilere anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ceren Kerimoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: NTV

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100 Kişi


ETKİNLİĞİN ADI: İletişim Akademisi 2

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 01.12.2016- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Sanat Tasarım Fakültesi Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Sosyal Medyanın önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Konuk, sosyal medyanın günümüz pazarlama dünyasında markalar için önemini ve markaları konumlandırma çalışmalarında markayı kişiselleştirmeyi “Kütahya Seramik” örneği üzerinden öğrencilere açıklamıştır. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Oğuzhan Saruhan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Yeni Medya Elektronik Yayıncılık

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100 Kişi


ETKİNLİĞİN ADI: İletişim Akademisi 3

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 08.12.2016- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Sanat Tasarım Fakültesi Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Pazarlama unsuru olarak marka hikayelerinin önemini vurgulamak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Tüketicilerin dikkatini çekmek için markalar, pazarlama iletişiminin bir unsuru olarak “storytelling” (hikaye anlatımı) yöntemini kullanmaktadırlar. Hikaye anlatımının tanımı, markalar için önemi, iyi bir hikaye anlatısında bulunması gereken özellikler örneklerle verilerek öğrencilere post-modern pazarlama yöntemleri anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Recep Emre Koca

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Plasenta Reklam Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70 Kişi


ETKİNLİĞİN ADI: İletişim Akademisi 4

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 15.12.2016- 16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Sanat Tasarım Fakültesi Dijital Tasarım Laboratuvarı

ETKİNLİĞİN AMACI: Pazarlama unsuru olarak içeriğin önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Günümüzde iletişimin en önemli unsurunun zengin bir içerik olduğunu vurgulayan Günel, değerli ve etkileyici içeriklerin özelliklerini ve bu içerikleri video formatında hazırlama yöntemlerini öğrencilerle paylaşmıştır. 

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Mustafa Kemal Günel

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Sokak Röportajları Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70 Kişi


26

27

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Medya ve Dijital Platformlarda Strateji Gelişimi I- II

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 27.10.2016 / 03.11. 2017 - 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi ZA3

ETKİNLİĞİN AMACI: Sosyal medyanın günümüzdeki önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Günümüz pazarlama dünyasında sosyal medyanın önemini, sosyal medyanın tarihçesinden başlayarak anlatan ve dijital alanlarda stratejileri geliştirirken gereken süreçleri örneklerle anlatan Onay öğrencileri dijitale gelişmeler konusunda bilgilendirmiştir. Etkinlikler iki haftaya yayılarak workshop formatında sunulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: F. Fatih Onay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Digital Marketing Architect

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150 Kişi


28

ETKİNLİĞİN ADI: Kendini İfade Etme Yöntemleri- Drama ile Kişisel Gelişim- Doğru Meslek Seçimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 03.11.2016 / 12.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Önder Öztunalı Konferans Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Meslek seçimiyle kendini ifade etmeyi sağlayarak, doğru meslek seçiminin önemi vurgulamak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Çok sayıda tiyatro oyunu, dizi ve sinema filminde rol alan oyuncu, öğrencilere oyunculuk serüvenini anlattı. Kendini ifade etme yöntemleri, drama ile kişisel gelişim ve doğru meslek seçimi konuları hakkında bilgi ve deneyimlerini aktardı. Sanatın her dalı gibi tiyatro da emek yoğun bir alan bir iş olduğunu vurguladı.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Sevil Akı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Şehir Tiyatrosu


2015-2016 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ETKİNLİKLERİ

29
 

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Medyada İçerik Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 15.03.2016 / 13:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi ZD-4

ETKİNLİĞİN AMACI: Sosyal medya direktörü Oğuzhan Saruhan ile sosyal medya yönetimini açıklamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Sosyal medya nedir, neden önemlidir, nasıl daha etkili kullanılır, sosyal medyada olmak markaya ne kazandırır, konuları üzerine örneklerle anlatılan ve öğrencileri bu alanda aydınlatmak etkinliğin kapsamı içindedir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Oğuzhan Saruhan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Yenimedya Elektronik Yayıncılık

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80 Kişi


30

ETKİNLİĞİN ADI: Reklam Yazarlarından Dedikodular

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 11.03.2016 / 14:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Güzel Sanatlar Reklam Ajansından, Jr. Copwriter Emre Demirtaş ve Sr. Copywriter Tolga Suna ile yaratıcı reklam süreci ve yaratıcı ekibin işleyişini anlatmak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Güzel Sanatlar Reklam Ajansında ve diğer ajanslarda yaratıcı işler nasıl yürüyor? Ajansta müşteriden gelen brief doğrultusunda süreç nasıl işler, yaratıcı bölüm kampa sürecinin neresindedir? Yaratıcı yazar nasıl olunur? Gibi konularda öğrencilere bilgi verilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Jr. Copwriter Emre Demirtaş ve Sr. Copywriter Tolga Suna

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Güzel Sanatlar Reklam Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80 Kişi


31

 

ETKİNLİĞİN ADI: İletişimin Gücü ve Propaganda

 

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.12.2015,11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Önder Öztunalı Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: NTV haber spikeri Seda Öğretir ile haberler nasıl hazırlanıyor, nasıl seçiliyor, önem derecesine göre nasıl sıralanıyor konuları haber kanalı ve prime time haber sunan TV'ler ile karşılaştırılarak anlatmak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: NTV Haber Spikeri Seda Öğretir ile günümüz medya dünyasında ana haber spikeri olmak olgusu, haberlerin seçilmesi, işlenişi, verileceği format ve yayınlanma zamanı gibi olgular etkinlikte anlatılmıştır. Haber kanalı ile prime timeda haber sunan televizyonların habercilik anlayışları da aynı zamanda kıyaslanmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Seda Öğretir

ÇALIŞTIKLARI KURUM: NTV

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150 Kişi


32

ETKİNLİĞİN ADI: Modern Resim Sanatı Ve Modern Pazarlama

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 11.12.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Zemin Kat Seminer Salonu II

ETKİNLİĞİN AMACI: Modern Resim sanatı örnekleri ile pazarlamada bu örneklerin kullanımı

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Modern resim sanatının tarihsel gelişimi ile modern pazarlama yöntemlerinin incelenmesi. Modern resim sanatı örnekleri ile pazarlamanın ilişkisi ve gelişimi örneklerle ve güncel uygulamalarla gösterilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Hakan Okay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 110 kişi


32

ETKİNLİĞİN ADI: Paris Olayları ve Medya

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 09.12.2015/17.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z-D3

ETKİNLİĞİN AMACI: Türkiye ve dünya gündemi ile beraber siyaset ve Paris terör saldırları ie ilgili söyleyişi yapılmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Paris terör olaylarında dünya ve Türk medyasında medyanın tutumu, medyanın bu haberleri yansıtması ile beraber Türk ve dünya basınında siyaset haberleri, siyaset yansımaları anlatlmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Pelin Batu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Cumhuriyet Gazetesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70 kişi


34

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Fayda Reklamcılığı

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 02.12.2015/17.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z-D3

ETKİNLİĞİN AMACI: Mira Reklam ajansı Başkanı Rauf Kösemen ile sosyal fayda reklamcılığı örneklerle anlatılmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Rauf Kösemen, sosyal fayda reklamcılığının ne olduğu tanımı örneklerle anlatılmış olup, kendi reklam ajansında yapılan sosyal fayda reklam örneklerle anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Rauf Kösemen

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Mira Reklam Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70 kişi


35

ETKİNLİĞİN ADI: Yaptığın İşte İz Bırakabilmek ve Liderlik

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 01.12.2015/ 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1B-16

ETKİNLİĞİN AMACI: Başarılı ve iz bırakmış dünyadan ve Türkiye’den liderlerin özgeçmiş örnekleri ile yaptığımız işlerin sonucunda kariyerimize yapacağı etkiyi düşünmenin yanında, bu işin dünyaya nasıl bir iz bıraktığını düşünmenin önemini vurgulamak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Hayatı boyunca hayali olan işi gerçekleştirmek için başarılı insanların biyografilerini inceledi, röportajlar yaptı ve sonucunda edindiği bilgileri yapılan işlerde iz bırakabilmek ve liderlik adı altında birleştirerek eğitimler vermeye başlayan Elvan Türkyılmaz, 11 örnekle alanında başarılı kişilerin hayatlarından örnekler vermiştir. Atatürk, Mark Zuckerberg, Gandhi gibi dünyadan ve Türkiye’den örnekler verilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Elvan Türkyılmaz

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Fitoterapi - Arkopharma

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 15 kişi


36

ETKİNLİĞİN ADI: Kurumsal İletişim Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 24.11.2015/ 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1B-16

ETKİNLİĞİN AMACI: Ülker-Godiva- United Biscuits Kurumsal İletişim Direktörü Leyla Şen kurumal iletişim yönetimi bilgilerinin paylaşılması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Kurumsal iletişim ve kurumsal kimlik nasıl yapılır konusu üzerinden güncel örneklerle, küresel iki firmanın Godiva ve United Biscuits bazında küresel markaların yerel Yıldız Holding ile bütünleşmesi sırasında uygulanan kurumsal kimlik çalışmaları anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Leyla Şen

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Yıldız Holding

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 15 kişi


37

ETKİNLİĞİN ADI: İmages in Culturel Communication, Virtual Reality Technologies as Communication Field, Augmented Space as the field of visual communication

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 26-27.11.2015/ 11.00-14.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Kültürlerası iletişim ve sanal gerçeklik konularının örneklerle incelenmesi

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik 2 adet sunum şeklinde gerçekleştirilmiş olup, kültürlerası iletişim, örneklerle göstergebilimsel çözümleme örnekleri ile bir diğer sunum ise artırılmış gerçeklik kavramını anlatan görsel gerçeklik olgusu üzerinden örnek uygulamalar ve örneklerle ilişkilendirilerek incelenmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Agnieska Jezefovic- Elena Sakalauskaite

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Kazimieras Simonavicius University

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50 kişi


38

ETKİNLİĞİN ADI: Çağdaş Sanat Okumaları

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 25.11.2015/ 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Çok Amaçlı Seminer Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Borusan Contemporary Müze Müdürü Güzin Tezcanlı ve eğitmen Nihal Elvan Erturan ile modern sanat akımları

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Modern sanat akımları, post-modernizim, dadaizm, soyut sanat, kübizm vb sanat akımlarının örnekler ve dönemleriyle beraber incelenmesi ve eser çözümlemeleri beraber yapılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Güzin Tezcanlı- Nihal Elvan Erturan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Borusan Contemporary

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150 kişi


39

ETKİNLİĞİN ADI: Bay İfade ile Yüz, Ses ve Beden İmajları Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 09.11.2015/ 13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1-1

ETKİNLİĞİN AMACI: Yüz, ses ve beden imajları yönetimi önemi

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Bay İfade yanı Volkan Akay’ı motivasyon, zorluklarla başa çıkma, hayatı değiştirme konulu bir konuşma gerçekleştirmiştir. Konuşmanın amacı öğrencilere hayatın zorluklarına karşı motive etmek ve nasıl bir tutum sergilemeleri gerektiği hakkında öneriler vermektir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Bay İfade Volkan Akay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Aydın Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150 Kişi


40

ETKİNLİĞİN ADI: Aysun Kocaner ile Kurum Kimliği

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 04.11.2015/ 17.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z-D3

ETKİNLİĞİN AMACI: Kurum kimliğini ve kurum kimliği kültürünü anlatmak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Kurum kimliği kültürünün ne olduğu, kurum kimliği uygulamalarını, sektörel tecrübelerin kurum kimliği oluştururken ne kadar yarar sağladığı ve en küçük bir hatanın bile büyük zararlara yol açabileceğini, kurum kimliği gücünü örnek uygulamalarla anlatmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Aysun Kocaner

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İletişim Danışmanlığı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 72 Kişi


41

ETKİNLİĞİN ADI: Klasik Müzik Tarihçesi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 03.11.2015 / 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ: STF Derslik I

ETKİNLİĞİN AMACI: Klasik müziğin tarihçesi tartışılacaktır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Müzikolog Boğaziçi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Albert Longhall klasik müzik konser müdürü Evin İlyasoğlu ile klasik müzik tanımı, tarihçesi günümüzdeki durumu ile Boğaziçi Üniversitesi Albert Longhall klasik müzik etkinlikleri kapsamında program hazırlanması ve program iletişimi konusu tartışılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Evin İlyasoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Boğaziçi Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 35


42

ETKİNLİĞİN ADI: "Adil Oyun"

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.10.2015 / 15.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Önder Öztunalı

ETKİNLİĞİN AMACI: Türk futbol tarihini tartışmak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Rıdvan Dilmen NTV Spor için hazırlayıp sunduğu “Adil Oyun” programı okulumuz Önder Öztunalı Salonunda gerçekleştirilerek, konukları Türk futbol dünyasında yıldızlaşan Rüştü Reçber, Hasan Şaş ve Oğuz Çetin ile beraber Türk futbol tarihinden ve konukların futbol kariyerlerinde ve milli takımda yaşadıkları deneyimler paylaşılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Rıdvan Dilmen, Rüştü Reçber, Hasan Şaş, Oğuz Çetin

ÇALIŞTIKLARI KURUM: NTV Spor

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 135 Kişi


43

ETKİNLİĞİN ADI: Can Küçükyıldırım ile Spor

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 20.10.2015 / 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  STF Derslik I

ETKİNLİĞİN AMACI: Habertürk TV Spor Müdür Yardımcısı Can Küçükyıldırım ile Spor Sektörü

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Spor pazarlaması dersi kapsamında, günümüzde spor sektörü ve sporun önemi hakkında öğrencilere sektörden bilgi verilerek, spor pazarlaması ve iletişim stratejilerinin uygulama örnekleri üzerinde durulmuş ve söz konusu stratejilerin nasıl ve ne biçimde uygulamaya sokulacağı tartışılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Can Küçükyıldırım

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Habertürk TV Spor

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 35 Kişi


44

ETKİNLİĞİN ADI: İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kurumsal iletişim Baş Danışmanı ile Yerel Yönetim

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 13.10.2015 / 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1B-16

ETKİNLİĞİN AMACI: İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kurumsal iletişim Baş Danışmanı Şevket Dedeloğlu ile Yerel Yönetim

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Büyükşehir belediyeciliğinin tanımı, işleyişi ve yapısı hakkındaki uygulamalar ve uygulama araçlarının kullanımı hakkındaki stratejiler ve örnekler üzerinde durularak, İBB kurumsal iletişim anlayışı tartışılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Şevket Dedeloğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Büyükşehir Belediyesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 7 Kişi


45

ETKİNLİĞİN ADI: Reşat Balcıoğlu ile Magazin Gazeteciliği

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 06.10.2015 / 11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1B-16

ETKİNLİĞİN AMACI: Bir magazin gazeteciliğinin nasıl olmalı konusu ve önemini vurgulamak

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Bir magazin gazeteciliğinin nasıl olmalı konusu hakkındaki görüşlerini ve sektör deneyimlerini paylaşan konuk, sektörel deneyimlerinden bahsederken bir yayın kuruluşunda küçülmeye gidilmesi gerektiğinde sıralamanın magazin servisi, spor servisi ve kültür sanat servisi şeklinde gittiğinden bahsetti.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Reşat Balcıoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Habertürk TV

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 7 Kişi


2014-2015 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ETKİNLİKLERİ

46

ETKİNLİĞİN ADI: Kampüste Lösev Çalışmaları

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 05.11.2014/09:00 – 11:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1-1

ETKİNLİĞİN AMACI: Lösev kurumu hakkında ve yaptıkları çalışmalarla ilgili öğrencileri bilgilendirmek.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Kampüste Lösev çalışmaları olarak, Lösev tanıtımı ve gönüllülük çalışmalarını anlatan PP sunum ve videolar

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: F.Zuhal Ön

ÇALIŞTIKLARI KURUM: LÖSEV

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70


47

ETKİNLİĞİN ADI: Engelsiz Aslanlar

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 19.11.2014/09:30 – 12:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Akıngüç Oditoryumu

ETKİNLİĞİN AMACI: Engelsiz Aslanların misafirliğinde, ülkemizdeki engelli vatandaşların yaşadıkları zorluklara farkındalık yaratmak ve istenildiğinde insanların ne koşullarda olurlarsa olsunlar başarılı olabileceklerini öğretmek.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Engelsiz Aslanların Avrupa Şampiyonası, Kıtalar Arası Şampiyonluğu, başlarından geçen unutulamayan hikayeleri ve yaşadıkları zorluklar soru cevap şeklinde konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Takım oyuncuları ve Koç Sedat İncesu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Galatasaray Tekerlikli Basketbol Takımı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150


48

ETKİNLİĞİN ADI: Yeşilay Sosyal Medya Bağımlılığı

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 26.11.2014/09:30 – 11:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.1

ETKİNLİĞİN AMACI: Günümüzde sosyal medya kullanımı, sosyal medyanın olumlu ve olumsuz yönleri, dijital bağımlılık ve farkındalık yaratma.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Yeşilay Cemiyeti’nin Sosyal Medya’yı neden bir bağımlılık olarak gördüğü, bireylerin dijitalleşmeye bağlı olarak değişen tutum ve davranışları, sosyal medya bağımlılığının önüne nasıl geçileceği konuşuldu.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: M.İsmail Memiş

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Yeşilay Cemiyeti

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70


49

ETKİNLİĞİN ADI: İnsan Hakları İhlalleri ve Uluslararası Af Örgütü’nün Farkındalık Çalışmaları

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 03.12.2014/10:00 – 11:15

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.1

ETKİNLİĞİN AMACI: İnsan haklarının ihlal edilmesi, özgürlük ve Uluslararası Af Örgütü hakkında farkındalık yaratma.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Uluslararası Af Örgütü’nün neden ve nasıl kurulduğu, günümüzde insan haklarının önemi, Uluslararası Af Örgütü’nün çalışmalarıyla ilgili örnekler ve çalışmalar konuşuldu.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ece Milli

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Uluslararası Af Örgütü

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


50

ETKİNLİĞİN ADI: Botticelli’nin “Le Printemps” Resminin Çözümlenmesi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 03.12.2014/13:00 – 15:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.D.4

ETKİNLİĞİN AMACI: Göstergebilim’de bir resim nasıl okunur, nelere dikkat edilir ve ne tür yöntemler kullanılır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Botticelli kimdir, Le Printemps tablosundaki görsellerin çözümlenmesi, mitolojik öğelerin bir resimde nasıl işlendiği ve bir çözümleme yaparken nelere önem verilmesi gerektiği konuşuldu.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Öğr.Gör.Mehmet Süha Sarıoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


51

ETKİNLİĞİN ADI: “Empayi” Empati Kurun Hayvanları Sevin

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 10.12.2014/09:30 – 11:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.1

ETKİNLİĞİN AMACI: Hayvanların barınaklarda hangi koşullarda yaşadığını öğretmek ve insanların sokak hayvanları ile bir empati kurarak, farkındalık yaratılması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Ataköy Hayvan Barınağı’nın kuruluşu, barınaklarda çalışan veteriner hekimlerin sahip olduğu haklar ve barınaklarda yaşayan sokak hayvanlarının ihtiyaçları konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Özlem Yağan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Ataköy Hayvan Barınağı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


52

ETKİNLİĞİN ADI: Down Cafe Tiyatro Topluluğu “Yetenek Gösterisi ve Sunum

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 17.12.2014/10:00 – 12:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Prof.Dr.Önder Öztunalı Konferans Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Down Cafe projesi kapsamında eğitim verilen, Down sendromlu gençlerin yeteneklerini ortaya çıkartmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Down Cafe’de eğitim alan öğrencilerin hazırladıkları tiyatro gösterisi, hafıza oyunları ve yetenekleri katılımcılara interaktif bir biçimde sunularak farkındalık yaratılmaya çalışılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Saruhan Singer, Yunus Erdemir, Vedat Ulutaş, Fazilet Polat

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Dawn Cafe

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


53

ETKİNLİĞİN ADI: Hayatın Noktası Yaşamın Bir Parçası

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 24.12.2014/10:00 – 11:00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1-1

ETKİNLİĞİN AMACI: İnsanların yaşadıkları bu hızlı ve tempolu hayat içerisinde, sağlıklı beslenenin ve hayat tarzının insan sağlığı için çok önemli olduğunun farkındalığının oluşturulması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Diyaliz yöntemleri, organ bağışının önemi, bir deprem ülkesi olan Türkiye’de, depreme hazırlık ve diyaliz ihtiyaçlarının önemi ve bu ihtiyaçların karşılanması gerektiği konuları konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Lale Kanlı, Ayşe Onat

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Türk Böbrek Vakfı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


54

ETKİNLİĞİN ADI: Meme Kanserini Birlikte Göğüslüyoruz.

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 15.12.2014

ETKİNLİĞİN YERİ: B1 Kat - Stand

ETKİNLİĞİN AMACI: Türkiye Meme Vakfı’na destek amaçlı farkındalık yaratma çalışması.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Türkiye Meme Vakfı yararına bağış gerçekleştirmek amacıyla ve derneğin farkındalık çalışmalarına dikkat çekmek amacıyla öğrencilerimiz tarafından kurulan tanıtım masasında, özel yapım kurabiyelerden elde edilen gelir, Türk Meme Vakfı derneğine teslim edilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ:-

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Türkiye Meme Vakfı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI:-


55

ETKİNLİĞİN ADI: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 30.12.2014

ETKİNLİĞİN YERİ:  B1 Kat - Stand

ETKİNLİĞİN AMACI: Omurilik felçlileri derneğine destek amaçlı farkındalık yaratma çalışması .

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Omurilik Felçlileri Derneği yararına bağış gerçekleştirmek ve derneğin faaliyetlerine dikkat çekmek  amacıyla İKÜ’lü öğrencilerimiz tarafından kurulan tanıtım masasında, ev yapımı yiyeceklerin satışı ile elde edilen gelir, Engelsiz Aslanlar ekibi ile aynı hesapta buluşturularak derneğe teslim edilmiştir. Etkinlik süresince bağışta bulunanların iletişim bilgileri alınarak,  diğer etkinliklerde olduğu gibi teşekkür e- mailleri atılmıştır. Öğrencilerimiz, etkinlik sonrasında Omurilik Felçlileri Derneği  ziyaretlerini gerçekleştirmiş ve Protokol ve Basın Sorumlusu Mehmet Güral Teke’den “Mavi Kapak” adı altında ses getiren kampanyaları hakkında detaylı bilgi almışlardır.

Engellilere tekerlekli sandalye sahibi olma imkanı sağlayan ve mavi kapakların biriktirildiği kutulardan üç adet de üniversitemize temin etmişlerdir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ:-

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI:-


56

ETKİNLİĞİN ADI: Viral Reklamlar

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 23.02.2015/09.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  1C-11/13

ETKİNLİĞİN AMACI Educatedear kullanıcı adına sahip komik internet video fenomeni Boğaç Soydemir, Viral video nasıl yapılır? Viral karakter nasıl yaratılır? Sosyal medyada markalar nasıl paylaşımlar yapmalı? Reklamcılığın dijitalleşmesi konuları için dersimize katıldı.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Boğaç Soydemir, Crunch markası için Atilla Taş ve Banu Alkan ile hazırladığı internet reklam serisini anlattı. Öğrenciler; markalar için reklam sürecinin dijital, internet ve sosyal medyada nasıl ilerlemesi gerektiğini gördü, eleştirdi, öğrendi.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Boğaç Soydemir

ÇALIŞTIKLARI KURUM: -

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50 Kişi


57

ETKİNLİĞİN ADI: Marka Saati “Glokal Bakış Açısı”

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 02.03.2015/09.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.D.4

ETKİNLİĞİN AMACI: Satış ve pazarlama alanında Türkiye’nin önde gelen isimleri arasında yer alan yazar, akademisyen ve danışman kimlikleriyle öğrencilerimize sektörel birikimlerini aktarması, etkinliğin temel amacıdır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Glokal adlı sunumda Hakan Okay, globalleşme ve yerellik kavramlarını markalar ve markalaşma üzerinde ele alarak, Türkiye’nin uluslararası marka yaratma sürecindeki çabalarını örneklerle açıklamıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Öğr.Gör.Hakan Okay

ÇALIŞTIKLARI KURUM: -

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150


58

ETKİNLİĞİN ADI: Marka Saati “Marka Yönetimi”

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 16.03.2015/09.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.D.4

ETKİNLİĞİN AMACI: Borsa İstanbul Kurumsal İletişim Direktörü olan Uğur Batı’nın akademik birikiminin yanı sıra sektörel tecrübelerinden faydalanmaları amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Konuğumuz, reklamcılık alanındaki bireysel kariyer sürecindeki deneyimlerini öğrencilere aktarmış ve marka yönetimi açısından ülkemizden ve dünyadan çeşitli örnekler vererek, markalaşmanın öneminden söz etmiş ve soru-cevap şeklindeki diyaloglar ile sektörel bilgi paylaşımında bulunmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Doç.Dr.Uğur Batı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Borsa İstanbul

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150


59

ETKİNLİĞİN ADI: Reklamda Yaratım Süreci

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 17.03.2015/13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Çok Amaçlı Seminer Salonu (1G-05)

ETKİNLİĞİN AMACI: Medina Turgul DDB Reklam Yazarı Gökhan Akça’nın reklam sektörü ve reklam yaratım süreci hakkında tecrübelerini öğrencilerle paylaşarak, bilgi sahibi olunması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Medina Turgul DDB Reklam Yazarı Gökhan Akça, “Bir ajansa brief nasıl gelir, ne tür aşamalardan geçtikten sonra kampanya haline dönüşür?” sorularını kendi iş tecrübelerinden örneklerle cevapladı. Bununla birlikte reklam yaratım süreci aşamalarından bahsetti.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Gökhan Akça

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Medina Turgul DDB

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 80


60

ETKİNLİĞİN ADI: Global Lüks Markalar

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 23.03.2015/09.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.D.4

ETKİNLİĞİN AMACI: DESA - Pazarlama ve Halkla İlişkiler Direktörü Janet Medina eski ve yeni lüks kavramları, lüks marka algısı üzerine geliştirilen pazarlama stratejilerini sektörel tecrübeleri ile öğrencilerle paylaşarak, öğrencilerin bilgilendirilmesi amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Desa Pazarlama ve Halkla İlişkiler Direktörü Janet Medina lüks markaların pazardaki konumu, reklam kampanyaları ve iletişim çalışmaları hakkında merak edilenleri örneklerle iş tecrübelerine dayandırarak cevapladı.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Janet Medina

ÇALIŞTIKLARI KURUM: DESA – Pazarlama ve Halkla İkişkiler Direktörü

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150


61

ETKİNLİĞİN ADI: Gel Kardeşim

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 25.03.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  SEMİNER II

ETKİNLİĞİN AMACI: Uyuşturucuya karşı mücadele amaçlı bu sosyal sorumluluk projesini geliştirmek ve daha çok bağımlıya ulaşarak farkındalık yaratmaktır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik kapsamında, “Gel Kardeşim” adlı sosyal sorumluluk projesinin nasıl başladığını, ne durmda olduğunu ve insanlara nasıl yardım ettikleri anlatıldı.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Mehmet Aslan

ÇALIŞTIKLARI KURUM:-

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


62

ETKİNLİĞİN ADI: Sorumlu Kim?

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 26.03.2015/13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Önder Öztunalı Konferans Salonu

ETKİNLİĞİN AMACI: Toplumsal cinsiyet, nefret söylemi ve siddetin meşrulaştırılması kıskacında kadın olgusu üzerinde farkındalık yaratmak.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Prof.Dr.Yasemin Giritli İnceoğlu, söyleşisinde, kadının Türkiye ve diğer ülke medyalarında nasıl yer aldığı, nefret söylemi ve şiddetin meşrulaştırılması üzerinde durmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Prof.Dr.Yasemin Giritli İnceoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM:-

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 150


63

ETKİNLİĞİN ADI: Süryaniler Ortadoğu’da Yok Olan Bir Halk

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 02.04.2015/15.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.A.3

ETKİNLİĞİN AMACI: Süryani halkının Türkiye’de ki durumu ve Süryani kültürünü tanıtmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Shabo Boyacı, söyleşide Süryani kültüründen bahsederek, Türkiye’de Süryanilerin duruşu ve yaşam şekilleri üzerinde durmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Shabo Boyacı

ÇALIŞTIKLARI KURUM:-

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


64

ETKİNLİĞİN ADI: Marka Yüzü ve Kurumsal İmaj

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 14.04.2015/14.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: Kurumsal imajın nasıl oluşturulduğundan ve marka yüzü yaratmanın süreçleri konu alarak, sektör ile ilgili farkındalık yaratmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI:

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Çağrı Öztoksoy

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Dreambox Reklam Ajansı

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70


65

ETKİNLİĞİN ADI: İşe Alım Süreci

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 20.04.2015/13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.1

ETKİNLİĞİN AMACI: İşe alım süreci içerisinde ve iş görüşmeleri sırasında başvuran kişililerin dikkat edilmesi gereken durumların anlatılması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Söyleşi kapsamında, işe alım sürecinde başvuru yapan kişinin, konuşma şeklinin ve vücut dilini nasıl kullanması gerektiğinin, sektörde kişileri nelerin beklediği üzerine konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Barış Atvur

ÇALIŞTIKLARI KURUM: -

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 120


66

ETKİNLİĞİN ADI: Fikri Kısaltmakmı Daha Zor, Yoksa Finallere Çalışmak mı?

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 20.04.2015/16.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Kültürium

ETKİNLİĞİN AMACI: Etkinlik kapsamında üretilen fikirlerin kısaltılarak fikrin özüne ulaşmanın yollarını ve nasıl farklı düşünüleceğini anlatmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik sırasında öğrenciler ile etkileşim içerisinde bir sunum yapılmış, katılımcılarla yaratıcı bir metin çalışması örneği gerçekleştirilerek, fikirlerin ve metinlerin özünü yakalamanın yolları konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Ari Koen

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Leo Burnett

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


67

ETKİNLİĞİN ADI: İyi Fotoğraf Çekebilirsiniz Ama İyi Fotoğrafçı Olamazsınız.

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.04.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi B1.1

ETKİNLİĞİN AMACI: İyi fotoğrafçı kavramının ne demek olduğunun, fotoğraf çekerken nelere dikkat edildiği ve iyi fotoğrafın nasıl çıkarılacağının anlatımı amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Tamer Yılmaz, söyleşisinde sektörden fotoğraf örnekleri göstererek, iyi fotoğrafa ve fotoğraf çekerken nelere dikkat edilmesi gerektiğine değinmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Tamer Yılmaz

ÇALIŞTIKLARI KURUM:-

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


68

ETKİNLİĞİN ADI: Sosyal Medyada İmaj Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 21.04.2015/14.30

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: THY kurumunun, dijital ortamda ki etkinlikleri, yapılan reklam kampanyalar ve çalışmalarla imajın nasıl oluşturulduğu ve yönetildiğinin anlatılması amaçlanmştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Neşet Dereli, THY kurumunun reklam çalışmalarını göstererek, bu çalışmaların imaj yönetiminde ne kadar ve nasıl etkili olduğunu anlatmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Neşet Dereli

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Türk Hava Yolları

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


69

ETKİNLİĞİN ADI: Girişimcilik Üzerine

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 22.04.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Seminer II

ETKİNLİĞİN AMACI: Girişimcilik ve inavatif düşünmenin öneminden, girişimcilik ruhunu insanlarda nasıl ortaya çıkarılabileceğinin yolları ve kurumun verdiği destek hakkında bilgi verilmesi amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Karşılıklı sohbet şeklinde gerçekleşen söyleşi, Türkiye Girişimcilik Vakfı’nın, girişimcilere kattığı ve sağladığı olanaklardan bahsederek sektörel örnekler vermişlerdir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Mehru Öztürk Aygül – Efe Kethüda

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Türkiye Girişimcilik Vakfı – KTH Agency

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


70

ETKİNLİĞİN ADI: Spor Kültürü ve Sporun Medyadaki Yeri

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 27.04.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: Spor kültürünün ülkemizdeki yeri, şuanda spora nasıl yaklaşıldığı ve sporun medyadaki tanıtımı ve duruşunın anlatılması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Etkinlik kapsamında spor kültürünün ve Türkiye’de ki spora yaklaşımın nasıl olduğundan ve medya ile spor arasındaki ilişkiden bahsedilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Murat Türker

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Spor A.Ş.

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


71

ETKİNLİĞİN ADI: Siyasal İletişim ve Algı Yönetimi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 29.04.2015/11.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Seminer II

ETKİNLİĞİN AMACI: Etkinlikte siyasal iletişimin nasıl yapıldığı, nelere dikkat edilmesi gerektiği ve algı yönetiminin nasıl gerçekleştirildiğinin anlatılması amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Siyasi partilerin toplumlarla nasıl iletişim kurduklarını, bu iletişim süreci içerisinde nasıl bir duruş ve dil tercih ettikleri konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Cem Bağcı

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Motivation Agency

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 50


72

ETKİNLİĞİN ADI: Kadının Sesi

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 05.05.2015/13.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: İkili insan ilişkileri ve kadının toplumdaki duruşu hakkıda farkındalık yaratmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: İnsanlar arası ikili ilişkiler hakkında örnekler verilerek, medyada ve toplumda kadının duruşu konuları örneklerle anlatılmıştır.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Zahide Yetiş

ÇALIŞTIKLARI KURUM:-

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


73

ETKİNLİĞİN ADI: Reklam ve Yaratıcılık

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 06.05.2015/14.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: Reklam ve yaratıcılık üzerine konuşularak, gerçekleştirilen reklam yarışmalarında önemli olan noktalara değinilmesi amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Yaratıcılık unsurunun öneminden, Hürriyet Genç Kırmızı Reklam Yarışmalarında ödül alan yaratıcı işlerden örnekler verilerek dikkat edilmesi gereken noktalara değinilmiştir.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Gürül Öğüt

ÇALIŞTIKLARI KURUM: -

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 70


74

ETKİNLİĞİN ADI: Kadına Şiddet Uygulayan Erkek Profili

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 07.05.2015/15.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  Amfi Z.A.3

ETKİNLİĞİN AMACI: Kadına karşı kullanılan şiddetin nedenlerinden bahsederek farkındalık yaratmak amaçlanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Kadına şiddet uygulayan erkeğin, şiddet eğiliminin arkasındaki sosyal, psikolojik ve ekonomik nedenleri üzerinde durulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Dr. Öğr. ÜyesiMünevver Mertoğlu

ÇALIŞTIKLARI KURUM: İstanbul Kültür Üniversitesi

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 100


75

ETKİNLİĞİN ADI: İyi Bir Dijital Proje Nasıl Olmalıdır?

ETKİNLİĞİN TARİHİ / SAATİ: 08.05.2015/12.00

ETKİNLİĞİN YERİ:  1G.05 (Çok Amaçlı Seminer Salonu)

ETKİNLİĞİN AMACI: Dijital projelerin nasıl oluşturulduğu, nasıl bir teknik alyapı gerektiği ve dijital mecralarda ki işlerin klasik mecralarla olan farklarının konuşulması amaçlamanmıştır.

ETKİNLİĞİN KAPSAMI: Sektörde yapılmış olan dijital projelerden örnekler gösterilerek, yaratıcı işlerin nasıl ortaya çıktığı ve teknik altyapıların ne kadar önemli olduğu konuşulmuştur.

KATILIMCILARIN İSİMLERİ: Tuğba Arslan

ÇALIŞTIKLARI KURUM: Sokta Digital

ÖĞRENCİ KATILIM SAYISI: 60


Son Güncelleme Tarihi: Cu, 05/25/2018 - 15:44